|
Post by theundergroundman on Feb 23, 2010 6:15:24 GMT
1. Seven Samurai (1954) - [blue]9/10[/blue] 2. High and Low (1963) - [blue]9/10[/blue] 3. Throne of Blood (1957) - [blue]8/10[/blue] 4. Rashomon (1950) - [blue]7.5/10[/blue] 5. Stray Dog (1949) - [blue]7/10[/blue] 6. Drunken Angel (1948) - [blue]7/10[/blue] 7. Ikiru (1952) - [blue]7/10[/blue] 8. Yojimbo (1961) - [blue]6/10[/blue] 9. Dersu Uzala (1975) - [blue]6/10[/blue] 10. Dreams (1990) - [blue]3/10[/blue] wtf?
|
|